ייעוץ אסטרטגי

איך הופכים את הסיפור של החברה לתוכנית עבודה?

כך נראה התהליך שלנו

1. אבחון נכסים תעסוקתיים

גיבוש תמונת מצב על מותג המעסיק הקיים והרכבת הצעת ערך מעודכנת למיתוג הרצוי בעזרת מיפוי נכסים תעסוקתיים.

הנכסים תעסוקתיים הם אלו שקובעים את הצעת הערך שלכם כמעסיק ומאפשרים לגבש תמונת מצב על מותג המעסיק הקיים.

זהו שלב קריטי –  חקירה אותנטית ופיתרון נכון של הצעת הערך שלכם היא המפתח למצוא את הדרך לחבר אנשים לארגון.

בסיום חלק זה תהיה בידינו מפת הדרכים לבניית מותג המעסיק.

"לו היו לי שמונה שעות לגדוע עץ, הייתי משקיע שש מהן בהשחזת הגרזן"

אברהם לינקולן

2. גיבוש אסטרטגיית פעולה

גיבוש הרעיון הגדול של לעבוד אצלכם, פריסת הצעת הערך בהתאמה לקהלי היעד, בחירת ערוצי מדיה ופרויקטים

בשלב זה נפתח את הצעת הערך שלכם לעובד (EVP): מסמך אסטרטגי שיווקי עם רשימת התועלות, ניתוח קהלי יעד, אסטרטגיית המסר והמדיה, יעדים ומדידה, תכולת פרויקטים מומלצים ומשאבים נדרשים.

דרך העשייה המשותפת נתחיל לחבר את האנשים סביב הרעיון של לעבוד בחברה, ונביא אותם לקחת חלק בלספר את הסיפור.

"הזמן הכי טוב להתחיל הוא עכשיו" 

פתגם סיני

3. בניית תוכנית עבודה

גאנט עבודה אשר עונה על השאלות החשובות: מה עושים? מתי? איך? ומה הם המשאבים הנדרשים ליישום. ככה יראה הארגון שלכם בסיום התהליך:

בגיוס יותר מועמדים פונים אליכם באופן יזום, וכשאתם עושים פניות יזומות – מכירים אתכם. יותר מנהלים ועובדים מבינים את הנכסים התעסוקתיים של הארגון ולוקחים חלק בצירוף אנשים חדשים לארגון.

בחיי הארגון יש הפנמה עמוקה יותר של הערכים והיתרונות של הארגון כמעסיק. מתחילות לצוץ יותר יוזמות מצד עובדים שרוצים לקחת חלק בסיפור הארגוני ולשתף פנימה והחוצה, רמת המחוברות והרצון לקחת חלק במה שקורה עולים. 

והכי חשוב – כל הנקודות מתחילות להתחבר והעבודה נהיית יותר מהנה ומאתגרת 

"איכות בלי תוצאות זה חסר טעם, תוצאות בלי איכות זה משעמם"

יוהאן קרויף

 

אנחנו גאים לעבוד עם החברות המובילות במשק

מספרים עלינו

שנקבע לקפה?

בפגישה משותפת נוכל לבדוק את המצב הקיים של הארגון שלכם ולראות איך ניתן להגיע ליעדים הרצויים

סגירת תפריט